Vaig fer una comanda online fa uns dies.
Però el paquet no arriba.
Reclamo.
Rebo un missatge amb detalls de la meva comanda i fins i tot una mica d’empatia.
Això sí, escrit clarament per la intel·ligència artificial (IA).
Genèric i sense aportar-me cap solució.
Al dia següent, torno a insistir-hi.
La seva resposta: “Gràcies pel teu correu. Et contestarem l’abans possible”.
Spoiler: no ho fan.
Truco per telèfon i sona música fins que la trucada es penja.
Despesperant. Impossible parlar amb un humà. Ningú amb nom. Ningú amb ganes d’ajudar.
Impossible parlar amb un humà. Ningú amb nom. Ningú amb ganes d’ajudar.
Quan contactes amb Outdoor Adventour, no salta un robot.
Apareix algú de l’equip. Amb nom: Sílvia, Dolça o jo mateix.
Persones que responen, solucionen i acompanyen.
Que t’ajuden a causar la millor de les impressions davant del client
Un canvi d’última hora?
El client demana alguna cosa molt concreta?
Problemes amb la logística?
Aquí aixeques el telèfon o envies un e-mail i parles amb algú que sap el que està fent.
Perquè quan algú viatge, el que més val és la confiança.
La seguretat que, si hi ha res, a l’altre costat trobaràs una persona disposada a solucionar-te el problema.
Dissenyem cada programa a mida i acompanyem els professionals en tot el procés.
Des del primer
I pel mig, totes les trucades que calguin per dissenyar el viatge que s’adapta i sorprengui.
No estic en contra de la tecnologia. L’utilitzem, per descomptat, però la que està al servei del tracte humà. No la que la substitueix.
Perquè quan un client és exigent, no podem jugar-nos-la amb algú que respon com una màquina.
Aquí parlem persones.
Ens agrada el contacte directe.
I sí, seguim creient que això marca la diferència.
Una abraçada,
Pepo


