A aquestes alçades de l’any, quasi tot està dit.
Les safates d’entrada plenes, els tancaments d’any i les felicitacions de Nadal.
Aquesta pretén ser una felicitació, tot i que una mica diferent.
Volem aprofitar aquest moment per agraïr-te la confiança, per compartir una forma de treballar afinada i per llegir els nostres correus.
I reafirmar quelcom que per a nosaltres és clau:
En un entorn cada vegada més accelerat, creiem en treballar amb menys soroll i més criteri.
En relacions a llarg termini, en decisions ben pensades i en tenir cura dels detalls que marquen la diferència.
El 2025 ha sigut un any de canvis i aprenentatges. I el 2026 l’afrontem amb la mateixa idea amb la que treballem cada viatge: creativitat i que res falli.
Gràcies per formar part del camí.
Et desitgem unes bones festes i entrada d’any.
Una abraçada des dels Pirineus.
De part meva i de tot l’equip.
Pepo


